c4v3_0F_P41n

Vytlač príspevok
Odporuč príspevok
Bookmark and Share PRIDAŤ NA VYBRALI.SME.SK

Metal_vs._RepaGenkstas_vs._DiskoKokot

You try to fill me full with your fucking dirty lies!!!!!!
Takze, jak ste si uz z obsahu stranky vsimli, som orientovany na tvrdsiu hudbu.

Kto je na tom inac, odporucam stlacenie ALT+F4 a nasledne odjebanie sa do pice, lebo to co mienim pisat sa mu urcite nebude pacit.

Zacnem takto:

Vela "normalnych ludi" (rozumej diskacov, technakov, b-boys, raperov, gangstas, hiphoperov a podobnu haved) -normalnych, lebo predsa mainstream je normalny- ma metal za "uskriekane zblite jebanie po hrncoch a revanie, minimalne rachot a hukot"Takze, na to mam len jednu odpoved a viac argumentov.

SPECIAL PRE HOPIKOV
Zacal by som tak, ze ten, co ma na hlave kybel, a nevie ktorou stranou sa ma davat silt, nema na opasok a preto ma gate jebnute az na kolenach, chodi z osratymi trenkami vykasanymi az na lopatkach, na krku div ze nema najebanu hlinikovu retaz na bike na ktoru by si podla mna mali vesat nastenne hodiny s kukuckou do pici a kazda veta je zakoncena "bracho", "jou", "respekt" a "ou jee" si nema co otvarat chrap na HUDBU.Pretoze nejaky natriasajuci sa piestansky cigan s pozicanym mercedesom recitujuci Hurbanov Pamatnik do tonou DUC DUC TSS TSS TRACACA TRACACA pre mna hudba neni....Nezaradene deti, odpadlici, co sa len motaju hore dole a jedine na co maju gule niekde v pivnici vyfajcit jointa, ale jedine co dokazu v zivote je naucit sa vsetkych poslat "do pice matere" alebo zapriat "bodaj ta jebal Goro, mrtvy pes" a zostat do 40 panicom byvajucich u mamy s minimalnym zarobkom niekde pri freze.

SPECIAL PRE TECHNAKOV Takze pokracujeme, tiez nedokazem pochopit nejakeho diskaca co sa ohradza, ze to co pocuva on, je PURE MUSIC.Lebo pre mna osobne niekto, kto chodi v slnecnych okuliaroch na nocnu diskoteku s nagelovanymi blond vlasmi a lesklej bundicke, ovesany vseliakymi svetielkujucimi kokotinami tiez neni clovek co by mi mal kazat jak mam zit a na co sa orientovat. Tiez nema najmensiu sancu mi kazat co HUDBA je, kedze nejaky sfetovany, natripovany nasypany nahuleny kokot so sluchatkami na usach stojaci za platnickou a nieco NAHODOU (1%) melodicke hrajuci tiez zrovna jako hudba nepripada....Lebo nieco nahodne spatlat, nahrat si to a 5 rokov to dokola pustat bez toho, aby som to dokazal zopakovat je ubohost.....

SPECIAL PRE TYCH NEZARADENYCH Ked ste si po precitani tohto clanku povedali, ze mam pravdu, visim vam pivo :).....Ked ste sa rozhorcili, tak ma to mrzi, a ked vas nacisto jeblo, tak to ma mrzi este viac :D.Len som musel hodit na papier to co si uz 6-7 rokov myslim a som o tom presvedceny....Vysvetlenie pride, don't be worried.....


TAKZE K TOMUTO SOM SMEROVAL Tymto clankom som nechcel urazat ine hudobne styly (toto kecam, samozrejme ze chcel dopice) tiez som sa nechcel nikoho dotknut (to iste) ale smeroval som k tomu, ze pre mna je hudba to co pocuvam ja, nemyslim to jako nejaku pozu, ale v metale som sa nasiel a zatial mi to vyhovuje.
--->(hiphop)Pretoze pre mna zdaleka neni hudba to, co vzniklo 10 rokov dozadu niekde na predmesti Brooklynu v najzajebanejsej cernosskej smradlavej zajebanej stvrti, a teraz je to symbol toho jaky som nabaleny cavo, najbohatsi king (ANO, TO MYSLIM HIPHOP A RAP).Uvedomte sa vy kokoti, ze ten vas gangsta rap vznikol z toho, ze ti vasi gangstas tam nemali ani pojebanu gitaru, ani pojebany bubon a preto si tam hmkali a rozpravali, a recitovali!!!!!!Oni nespievali o tom jaki su cavovia, ale jak im je na kokot!!!!tak nerobte pozy....
--->(diskaci, technaci)Tu ozaj koncim, keby som napisal este jedno slovo o technosrackach, tak sa asi ogrcam......

PRE MNA JE HUDBA NIECO, CO POZNA AJ MOJ DEDO, HUDBA NENI VYMYSEL POSLEDNYCH 10-15 ROKOV, ALE JE TO NEJAKY VYSLEDOK NIECOHO, VYVINU, EVOLUCIE, A TO JE JEDINE ROCKOVA A METALOVA HUDBA, KTORA JE TU UZ DOBRYCH 50 ROKOV A NEZANIKA, ALE NAOPAK, FORMUJE SA, STALE SA POCUVA, ZISKAVA STALE NOVYCH FANUSIKOV, A VZNIKAJU STALE NOVE A NOVE STYLY, ODRODY.PRE MNA JE HUDBA SUHRA NIECOHO - CLENOV KAPELY, SPEVAKOV KAPELY, BASAKA A GITARISTU, V TEJTO HUDBE JE FASCINUJUCE ZE V JEDNEJ PESNICKE MOZE BYT NENAVIST, LASKA, BOLEST, RADOST, UTRPENIE A STALE TO MA FORMU, ZMYSEL, POCITY SA TU DAJU VYJADRIT HUDBOU, TEXTOM, INTONACIOU HLASU, INTENZITOU, HLASITOSTOU.PESNICKA ZAHRATA STOKRAT DOKAZE MAT STALE SVOJE CARO, KAZDY V KAPELE JE PANOM TOHO SVOJHO MILACIKA, NA KTOROM JE NAOZAJSTNY PROFESIONAL.TOTO NEPISEM AKO ZARYTY NAJLEPSI NAJSUPERSKEJSI NAJMEGAPECKOVY NAJTEMNEJSI METALISTA, BRUTAL DEATH A PODOBNE ALE PISEM TO AKO CLOVEK, CO POCHOPIL....UZNAM AJ PUNK, ROCK, ROCK'n ROLL, ALE NENI TO TO PRAVE PRE MNA....TIEZ JAZZOVI A BLUESOVI MUZIKANTI SU PRE MNA PANI MUZIKANTI, ALE STALE TO NENI TA MOJA KRVNA SKUPINA.PRETO SI MYSLIM, ZE TI, CO ZDIELAJU PODOBNY NAZOR AKO JA SA TU NASLI....TI CO SA TU NENASLI, NECH SI IDU PUSTIT MTV, JEMNE MELODIE, RADIO ALEBO VIVU A DRZAT SA MAINSTREAMU, LEBO MAJU STRACH SA VYCLENIT A IST SI SVOJOU CESTOU


HAIL DIVA SATANICA!!!!!!

.....velmi rad si precitam vase postrehy.....

Muzika | stály odkaz

Komentáre

  1. baf
    Prijde mi to tak trochu ubohy ja treba metal neposloucham ale respektuju ze to je styl ktery se nekomu libi a neodsuzuju ho protoze me se nelibi stejne tak na ostatni styli hudby nenadavam jaky sou to kraviny jen protoze ja sem z toho nepochopil co se mi ta hudba snazi rict svet by mel byt svobodnej ve vsech smerech proto i v hudbe a vsichni by sme meli respektovat ze sme rozdilni
    publikované: 05.06.2007 22:28:07 | autor: pelvik (e-mail, web, neautorizovaný)
  2. vyjadrenie súhlasu
    ja som sa v tom našla a maggot máš úplnú pravdu :) zdieľam názor že tie hlúpe riekanky sa nedajú nazývať hudbou...podľa mňa ludia počúvajúci taký primitivizmus majú v hlave viac než nasrané....a to že si nepochopil čo sa ti snaží metalová hudba povedať, svedčí o tvojom iq..treba počúvať a vžiť sa do toho..ale to ti zrejme nič nehovorí..ale ako sa môže človek vžiť a vychutnať si niečo ako: ja ta jebem ty piča skurvena yeah ehm yeah kurva kokot, tak to je zasa pre mňa nepochopiteľné ..stay brutal :)
    publikované: 05.06.2007 22:42:54 | autor: natalqa (e-mail, web, neautorizovaný)
  3. abl
    no takže...velmi zajimave postrehy...čo sa týka toho čo tam bolo písané o hip hope a o disko hudbe, tak s tým sa stotožnujem, ale zase to treba brať tak že každého azujme niečo iné a niekto kto teraz počúva hip hop sa može absolútne dať za 5 rokov na metal ( no ehm to som trocha prehnal )...ďalej chcem pvoedat že neuznávam hip hop,neuznávam disko a ani moc nemusím metal...metal je pre mňa bu ble bu...kde nerozumiem ani prd...mám rád radšej taký punk- rock,punk,neopunk a také slabšie gitarovo sračkové odvary...napr taký papa roach je dobré...sem tam si dokonca vypočujem kvalitné ska alebo reggae:-)...ale tak treba to brať tak že každý žáner je hudba, a aj keď sa mi tá hudba zrovna moc nepáči ja ju rešpektujem a taktiež moc nemusím ke´d vidím nejakého hippáka so šerblom na hlave a chodí jak keby mu patril svet...a taktiež nemusím 14-ročné slečinky ktoré majú v mobile ´nadupaného´rytmusa pričom idú cez mesto ako najväčšie...keď ich vidím tka sa mi otvára nožik vo vačku ale nič s tým nespravím tak to je a tak to (možno) aj bude nejakých 5-10 rokov...ale čo sa týka hip hopu myslím že je to teraz taká moda...za 5-10 rokov tu zas bude niečo uuplne iné, aj keď poriadne neviem čo...
    publikované: 05.06.2007 22:50:24 | autor: Vik (e-mail, web, neautorizovaný)
  4. Music
    takze moj nazor tot: ja som asi v kazdej skupine lebo rad si vypocujem hudbu s kazdeho zanra, ci to uz je metal alebo techno, ale musi sa mi pacit. Preto ostatnych neodsudzujem co pocuvaju. "sto ludi, sto chuti"
    publikované: 05.06.2007 23:43:26 | autor: Stevo (e-mail, web, neautorizovaný)
  5. nieco na tom je
    maggote alebo jako ta mi seci pozname šneku. tak tymto si trafil klincek na hlavicku. len by som to doplnil tak ze telku som nepozeral najmenej rok cisteho casu a neratam nejake tie minuty a musim povedat ked pustim nejaku tu radoby hudobnu stanicu tak stale pocujem jedno a to iste. hip-hop, r&b a nejaky trapny pop. je jasne ze chcem naznacit to ze dnesnemu hudobnemu priemyslu vladne komercia. prachy, prachy a prachy. kto si to neuvedomuje tak nech laskavo otvori oci. co som videl a pocul pred rokmi je tu stale a nezmenilo sa to ba skorej toho pribudlo az do neznesitelnej miery. a to mi vadi. deti nedajte si od nich vymyt mozog. su aj inaksie hudobne styli nez len to co vidite a pocujete v telke a radiu. ja uz pomaly nepoznam rozdiel medzi tym co leti a tym co je cool lebo vsetko to znie rovnako. vsetci vyzeraju rovnako a zneju rovnako. A ked to nepoznas tak si totalne out. na to vam kaslem. trvalo to dlho ale svoju hudbu som si nasiel a chcelo to cas. neuznavam iba jeden zaner. ja uznavam skoro vsetko az na urcite vynimky ktore jednoducho sa uz nedaju pocuvat. a hlavne mi vadi to ako sa dnes produkuje moderna hudba. uz nieje potreba talent a snahu a vytrvalost ale dnes staci iba krasne prijebany ksicht, s velkimy kozami a s dobrym producentom ktory sa o vsetko postara. deti moje toto vy uznavate? povedzte mi kolko tych vasich radoby hviezd si len trochu potrapilo hlavicku nad tym co vlastne propaguju? mne sa zda ze maju jedneho textara a jedno cd s dzingelmi a to stale opakuju dokola. a preto uznavam hudbu ktora je tvorena samotnymi umelcami ktory si daju tu pracu a posnazia sa aby nieco vytvorili. preto medzi moje oblubene zanre patry gitarova hudba, klasicka hudba a vela dalsieho pri com viem ze je to poctiva hudba a je pri nej citit ze nebola tvorena len pre prachy ale s urcitym poslanim. to sa o dnesnej modernej hudbe povedat neda respektive mam na mysli vsetko co leti na Vive, Mtv a podobnych staniciach a hlavne v radiach kde hraju kazdu udajnu hitovicu nejmenej 20 denne. mozno som sa nechal trocha uniest ale vyjadrit som tym chcel asi to ze dnes sa produkuje strane malo dobrej hudby a tu treba hladat a nepocuvat stale ten prijebany byznis co vam hraju na kazdom skurvnom rohu. pravu hudbu treba hladat a nespokojit sa s tym co vam stale predhadzuju popod nos. uvedomte si co pocuvate a mozno vam konecne dojde aj to o com to vlastne spievaju. ak to tak mam povedat tak o picovinach a kokotinach ktore nikoho normalneho netrapia lebo im na tie zvasty z vysoka serie. pre to aby som vam to troska priblizil tak v hip hope sa recituje o peniazoch, kurvach, autach a zase o peniazoch (vzdy to tak nebyvalo) v dalsej odrode hip hopu sa skrieka o laske a o tej sa zvracia aj v pope. pokial sa s tym nieco nestane tak to s hudbou dopadne strasne zle asi tak podobne ako to dopadava s Americkym filmom. so slovenskym filmom to uz dopadlo a pozrite co sa stalo zomrel. a to sa za pra rokov stane aj hudbe ak sa to nezmeni. lebo vela ludi sa prebudi z tej komy o odmietnu to a bude koniec. mozno je to aj dobra sprava lebo aspon to utrpenie aspon raz skonci a moze sa potom zacat odznovu. takze vdaka za vasu pozornost a dobru noc.
    publikované: 05.06.2007 23:57:10 | autor: durijebo (e-mail, web, neautorizovaný)
  6. pojebany metal
    mnoooooooo...tak ten clovek musel byt slaby kokot...nemam slov...lebo metal je unikatny...jebat vsi kolo seba na cele publikum vriskat do majku jak nepricetny kokot jak keby mu gule jebli do zveraka a plieskat do gitary akordy o ktorych ani neviem rozjebat ich zopar n akonciku s bubnami ani nevravim..naucnice po celom tele (zalud tak isto) gale obtahle ze im je vidno ich krcove zili po utahovani gumy na nohe od fetovania gule im vysia na kazdy vacek jedno vajce a cicinu splastenu ze ju naju zrolovanu v riti...tricko obtahle ze prenikaju tade spotene chlpy z podpazusia a koz ... maruzovany , namalovany , jak prijebane zeny co to s make-upom nevedia retaziska cez pol rite aby aspon cosi na nich vyselo nie len tie mastne vlasy pice kanady aj cez leto aby sa nepovedalo....proste toe uroven ked metalista picuje na hip-hop...mam pocit ze texty zo zivota su podstatne inteligentnejsie ako vrieskat do majku texty podobne "naserem ti do hubyyyyyyy" proste ubohost...a ked sme pri vzniku...metal vznikol uz v praveku ked praclovek jebal svoju retardovanu zenu do riti a vrieskal pri tom na mamuka jebal hlavu o palicu s tymi dlhymi vlasmi prepojenymi s chlpmi na guloch a tak to proste vzniklo..a on sa ide obuvat do cernosskych zivotov...to boli ludia ktory si cosi prezili a nefetovali toulen v pivnici ... a ty chalani maju aspon na ostrihanie...inak tie vase tricka s lebkami su unikatne...este popol vaseho stareho deda a neni o com...fakt akoze pocul som ze aj v ustave maju takych ako vy co plieskaju hlavou o stenu ... vrieskaju a ani za tu picu sa nechcu dat ostrihat.....chvoate v hlave drobnochov a mam pocit ze toe vase jedine publikum..a ked sa spravi niaky problem alebo picing podobny tomuto tak to neviete riesit inteligentne ale len bitkou...proste trosky..ale brutalne...taku hudbu spravi kazdy...aj moj pes steka lepsie ako vy vrieskate do tych majkou...zamyslite sa...
    publikované: 06.06.2007 21:51:14 | autor: 1c3nny (e-mail, web, neautorizovaný)
  7. to 1c3nny:
    Konence nam prispela aj druha strana a ukazala svoju inteligenciu, strasne dlho som na to cakal :D.Len si ukazal ze ste ozaj vsetci jebnuti, faktov si tu povedal presne....pockaj, spocitam to.......nula.Vidim ze ked do metalu jebes, tak vies presne o com hovoris (myslim ze ked si stale v tvojej kokotskej hlave pod metalom predstavujes obtiahnute gate, dlhe vlasy a ruz (ze LOL, to moze napisat ozaj len kokot) a kanady)Hovoril si o textoch zo zivota, cize asi nevies po anglicky, lebo 90% metalovych textov je o zivote (tych 10% su styly ako guttural sickness, grind, goregrind apod.)A ked sme pri vzniku, to sa mi tiez pacilo, zase si dal najavo ze ste len banda sprostych KVAZInegrov a gangstas....

    ZIADNY, ANI LEN JEDEN FAKT SI NENAPISAL, vsetko len sracky co si pocul od nejakeho super kamarada, ktory je urcite "spravnejsi" hopik jak ty a preto k nemu vzhliadas, zobud sa dieta moje :D ze lol, strateny chlapecek.

    ad. nebudem ti tu vysvetlovat, ze si jebnuty ked si pod pojmom metal predstavujes jeden styl a to nieco uhukane, vlasate spotene v kanadach (co by bol super argument, keby si mal 4 roky), ale metal je velka skupina stylov (nepisem kolko ich je, lebo do tolko nevies pocitat) a dokonca su tam aj take ze melodic, gothic, industrial, trash, speed, metalcore, death, brutal death, nu-metal (to su ti co spievaju s takymi kokotmi jak pocuvas) a je ich omnoho omnoho viac.
    publikované: 06.06.2007 22:30:27 | autor: maggot_133 (e-mail, web, neautorizovaný)
  8. to 1c3nny2:
    Ozaj, este nieco som zabudol, uprimnu sustrast tvojmu psovi ked musi take picoviny pocuvat od rana do vecera.....

    lol
    publikované: 06.06.2007 22:31:51 | autor: maggot_133 (e-mail, web, neautorizovaný)
  9. to 1c3nny nr.2
    teda dieta jedno zlate. co som tak cital tak si tu nenapisal jeden padny argument. jedine na co si sa vyhovaral bol styl obliekania urcitej generacie metalistov. to ta pekne degradovalo na dalsieho radoby znalca hudby ktory da prednost stylu pred obsahom. povedz tvojmu detskemu kruzku hop hoperov ze nejde o ucese o oblecenie a o prachy. ide o nieco viacej a bojim sa ze ty sa to nikdy nedozvies ked budes takto zabedneny a stale uznavat tych tvojich idolov z modnych prehliadok ovesanych zlatom a kazajuc o tom ako su prachy a styl super coool. ved ty na to raz mozno prides.
    publikované: 06.06.2007 22:41:44 | autor: durijebo (e-mail, web, neautorizovaný)
  10. Prosba
    maggot, prosim mohol by si sa prestat tak vulgarne vyjadrovat na adresu nasej maldej generacie (myslene 1C3NNY, teraz neviem ci tie cisla mam spocitat alebo co s tym, tak ak by bol autor taky laskavy a vysvetlil mi ich podstatu budem mu velmi povdacny), spat k maggotovi, oni su nasa buducnost, sila, inteligencia, prieraznost, urcite nam casom budu v mnohom napomocny, vedia mnoho o minulosti o aktualnych trendoch a maju vseobecny rozhlad, to ze momentalne ziju v biede a musia nosit o 5-10 cisel vacsie oblecenie po strasich surodencoch sa casom zmeni(zatial sa s tym budeme musiet vyrovnat). Tie upnute nohavice mi vrazili slzy do oci a rozmazali mi make up.
    PS: prosba na zaver mohol by si tu narocnu matematicku hadanku obmedzit na cisla 10 a menej aby som bol schopny to zratat na prstoch ruk a noh
    publikované: 07.06.2007 22:52:24 | autor: Hrosik (e-mail, web, neautorizovaný)
  11. 2Hrosik
    ked to nevies zratat, od toho mas tlacitko KUZLO :)

    a thx za reakciu :)
    publikované: 08.06.2007 18:46:25 | autor: maggot (e-mail, web, neautorizovaný)
  12. Vrela vdaka(fakt vrela)
    ja som nevedel ze to az takto funguje, mas to pekne premakane, aspon viem ako to tu funguje. Tada to je ale technologia
    publikované: 09.06.2007 02:14:11 | autor: Hrosik (e-mail, web, neautorizovaný)
  13. Tak Tak...
    Special pre hopikov je genialny :D lepsie sa to napisat nedalo...
    konecne mozem ukazat maminke, ze internet nie je strata casu a aj tu sa da najst nieco poucne...:D
    a k clanku: tvoj nazor na hudbu uz poznam...tak mozem len suhlasit a tesit sa na dalsie clanky. A paci sa mi, ze pises priamo co si myslis a ako to je, tak ako je u teba zvykom...
    it's great!! (potlesk)
    PS: Suhlasim aj s Durim, ze dobrej hudby sa produkuje malo...
    publikované: 12.06.2007 22:09:38 | autor: Sonda (e-mail, web, neautorizovaný)
  14. dobry vole
    AWE pozeram ze sa tu rozbehla zaujimava diskuze ..snake clanok musim pochvalit mas zaujimavy styl pisania ze mi fakt nabiehaju krcove zili na kr ku jak vravel ten HOPIK ale od smiechu...Je vydiet ze ten mlady je jeden stych co metal vzivote nepoculi a ani nevydeli a ked hej tak len okrajovo ,ked napise ze metlaci nevedia hrat ze tam jebu po gitarach ... typicki moj foter ked si taky frajer mozes prist knam do skusobne a ukazat my jak to zahra kazda opica ...frajerko ...a otom fete!! Vydel si nekedy metlaka jak fetuje techo?? ja teda ne vole ...fet je priorita hip hopu nafajcit sa 5 krat dene do bol skureny viac krat v skole je vadsi frajer ...potom maju take mozgy vypatlane ze uz nevedia co je realita ...a TECHNOHIPICI uz duplom tuc tuc tuc tuc stlukani maasla xyxyy Ego vos benedictio in nomine magni dei nostri Satanas..Ave Satanas.Ave domini inferi..!
    publikované: 22.06.2007 13:29:31 | autor: Elviathan (e-mail, web, neautorizovaný)
  15. kokotiny
    pěkné kokotiny
    publikované: 17.07.2007 21:11:26 | autor: maf-61 (e-mail, web, neautorizovaný)
  16. 2 maf-61
    no a dalsi kokot s konstruktivnou kritikou.

    :D
    publikované: 18.07.2007 20:12:06 | autor: maggot_133 (e-mail, web, neautorizovaný)
  17. Žabomyšie vojny
    Musím pochváliť článok, lebo je fakt ppč - teda štýlom písania.

    V argumentoch ti bohužiaľ musím odporovať, lebo hoci každý správny metalista/rocker v kútiku duše by sa vyjadril tak ako ty, ja musím povedať že miestami si to dosť prehnal.

    <quote=maggot_133> jedine na co si sa vyhovaral bol styl obliekania urcitej generacie metalistov. to ta pekne degradovalo na dalsieho radoby znalca hudby ktory da prednost stylu pred obsahom.</quote> V podstate si to v tvojom článku robil aj ty - zameriaval si sa na vykokotených pubertiakov čo si na seba najebú rozťahané gate o 5 čísel väčšie a vedia naozaj piču o hudbe. Takisto piču o hudbe vedia kvázi-shit-hoperi, kvázitechňáci a dokonca - určite mi dáš za pravdu - aj kvázimetalisti. Lebo aj takí sú - vlastne všetci tí kvázi-dačo majú spoločnú črtu - pózerstvo. Určite poznáš (a pevne verím že si natoľko inteligentný, aby si ním nebol ty) vo svojom okolí ťažkého metláka zo všetkých metalistov najmetalistového - týpek čo nosí kanady vážiace polovicu z neho, ksicht si maľuje, lebo tak je to "vraj" metalovejšie, vlasy si zásadne nečeše a svoj blší cirkus pozná po mene. Týpek, ktorého bežný konverzačný tón je grunt - rozumej deathmetalové ručanie - ... atakďalej atakďalej. Mohol by som takto pokračovať donekonečna. A o každom jednom pojebanom štýle od alternatívy/reggae/klasika/dopiči aj ľudovky sa dá povedať kopu milých teplých slov na štýl obliekania či na hocičo iné čo so sebou ten štýl prináša.

    Čiže pičung na shithop/techno/*fuj*disko beriem skôr z toho humorného hľadiska - vybúril si sa a je to ppč :)

    Zhodneme sa, že štýl obliekania je objekt večného pičungu a ideálny štýl obliekania asi neexistuje.

    Iné je to o HUDBE ako takej - "Hudba sa vo všeobecnosti definuje ako špecifická ľudská aktivita, ktorá sa pomocou v priestore a čase charakteristicky zoskupených tónov a zvukov a na základe spoločenských skúseností usiluje o (hlavne estetickú) komunikáciu." (takú múdru vetu by som nevysmolil - wiki spraví všetko :)

    Čiže hudba JE a to sa nedá poprieť: AJ metal AJ rock AJ punk AJ africké domorodé bubnovanie AJ shithop AJ techno ... etc.

    Otázka je ČO je DOBRÁ hudba? Ja si myslím že dobrá hudba je najmä inštrumentálna - bez počítačových pičovín, dobrá hudba je taká kde je dobrý spev, má dobrú melódiu, a stotožňujem sa s ňou.

    Toto všetko spĺňa NIE JEDEN HUDOBNÝ ŠTÝL, ale konkrétne piesne, skladby, interpréti podľa každého osobného vkusu - napríklad ja počúvam Sonatu Arcticu ale nie Kataklysm, U2 ale nie green day, Karla Kryla ale nie Honzu Nedvěda etc.

    Nedá sa nikomu nadiktovať aká hudba sa mu má páčiť - a pokúšať sa o to, najmä trápnym osočovaním HUDOBNÝCH prvkov je na úrovni pračloveka.

    Jediné s čím plne súhlasím je maximálny a neustály pičung na pózerov z ktoréhokoľvek tábora čo si myslia že sú dopiči páni sveta keď si na seba najebú šiltovky/odznaky/reťaze/slnečné okuliare/šatky/tielka...

    Good luck a len tak ďalej - tvoj štýl písania je ppč :) mal by si to hodiť na www.kalerab.sk
    publikované: 04.08.2007 12:47:05 | autor: Kabal (e-mail, web, neautorizovaný)
  18. 2 Kabal
    dik ;), jasne ze takych kvazi-sracov poznam hafo, ale ja sa medzi nich neradim, teda sam seba tam urcite nezaradujem, kedze metal pocuvam 6-ty rok (mam 22) tak myslim ze uz o tom nieco viem.Nemyslim pocuvat, jako ze si 2x denne v mp3 prehravaci pustim tri "metalove" hitovky z Vivy, ale pocuvam ho denne, stale a hlavne sa o to zaujimam.

    Viem ze miestami to bolo pekne prestrelene, ale mne to tam proste sadlo :) a s tym si nepomozem :P
    publikované: 09.08.2007 07:58:22 | autor: maggot_133 (e-mail, web, neautorizovaný)
  19. 2 maggot
    Inak silne odporúčam pozrieť si stránku your_band_sucks - robia si tam piču z každej hudby proste je to geniálne.

    napríklad toto by ťa mohlo zaujímať

    http://www.somethingawful.com/d/your-band-sucks/metal.php
    publikované: 10.08.2007 13:04:34 | autor: Kabal (e-mail, web, neautorizovaný)
  20. 2kabal
    ty si sem napisal prvu konstruktivnu kritiku :) aj ked nie zo svojej hlavy, ale je to slusne docela :)

    btw. nepozname sa?pivo bych si s tebou dal :) :P
    publikované: 10.08.2007 20:23:51 | autor: 133 (e-mail, web, neautorizovaný)
  21. heh
    jasné že sa poznáme :) viac-menej

    ak si to ty Syrus133 tak ja som tvoj kolega z ali Furiel :)

    a pivo by som si s tebou dal tiež ;-)
    publikované: 24.08.2007 13:56:15 | autor: Kabal (e-mail, web, neautorizovaný)
  22. heh
    jasné že sa poznáme :) viac-menej

    ak si to ty Syrus133 tak ja som tvoj kolega z ali Furiel :)

    a pivo by som si s tebou dal tiež ;-)
    publikované: 24.08.2007 13:56:52 | autor: Kabal (e-mail, web, neautorizovaný)
  23. Súhlas
    Ja by som síce použil miernejšie slová, ale súhlasím s tým. Mne najviac na hiphope vadia tie texty - sex, peniaze apod. Myslím, že inteligentný hip hop by mi nevadil, taký som však ešte nepočul
    publikované: 20.11.2007 18:03:11 | autor: Excessum (e-mail, web, neautorizovaný)
  24. suhlas
    plne suhlasim.

    Stay metal
    publikované: 05.05.2008 18:55:31 | autor: _daemon_ (e-mail, web, neautorizovaný)
  25. LUTUJEM ZE SOM TO OTWORIL
    wies co ja tez zrovna nemusim ten twoj metal ci co uz to pocuwas. ja osobne robim hudbu uz asi osem rokov a neda mi ta troska wywiest z omylu.nebudem ti kydat na to co pocuwas lebo je to tiez bohuzial hudba a to budem respektowat. to ze pocuwam podla teba tuc tuc neznamena ze nesom plnohodnotny clowek to ze ty newes poxopit ako moze byt mix nastroj ja uz tez ti newyswetlim. no problem je proste to ze ty nerozpoznawas weci ako dj a producent.proste je ti to jedno.a co mas pre ludi ktory pocuwaj jazz a ine fuzie elektronickej hudby s tou twojou ktora sa hra na nastrojox. . . pre niekoho je nastroj gitara pre niekoho je nastroj groovbox ci controler.je mi ta luto lebo presne take obmedzene nazory som mal ked mi bolo asi 15.
    publikované: 21.09.2008 11:16:15 | autor: podla teba nikto (e-mail, web, neautorizovaný)
  26. KOKOTSKY METALISTI
    vy ste jebnuty co mate ten nazor jak tento jebko co pisal ten blog...
    nevies ani meke F povedat o hip hope , povedz mi co o nom vies... nie co si pocul ale co o nom vies... pocul si ho niekedy? pochopil si texty?
    lebo ak hej tak by si take fetaciny nepisal... skorej by si zacal pocuvat hip hop a rap... a ozaj vies aky je rozdiel medzi tym? a vobec ked ta to nebavi tak preco sa k tomu vyjadrujes? si zakomplexovany...
    publikované: 15.06.2011 15:55:14 | autor: šmajdova manka (e-mail, web, neautorizovaný)
Pozor, na konci je potreba spočítať neľahkú matematickú úlohu! Inak komentár nevložíme. Pre tých lenivejších je tam tlačidlo kúzlo.



Prevádzkované na CMS TeaGuru spoločnosti Singularity, s.r.o., © 2004-2014